  • Data: 2014-01-20 00:23:58
    Temat: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 19:49:53 +0100, SJS napisał(a):

    > Aby system CCTV czy nagrywania dźwięku można było odróżnić od podsłuchu
    > i podglądu muszą byc spełnione pewne wymagania
    Czyli jeżeli istnieje jakieś _realne_ zagrożenie ze strony sąsiada (dla
    mnie, dla jego bliskich, hodowanych przez niego zwirząt etc. etc.) Twoim
    zdaniem nie popełnię czynu karalnego istalując w jego mieszkaniu ukryty
    przed nim monitoring wizyjny i głosowy a Twoje zdanie - jako bieglego -
    mnie przed karą uchroni? Zakładam, że moja instalacja spełni okreslone
    przez Ciebie warunki techniczne i celowe.

    --
    pozdro
    poreba