    From: skorumpowany sedzia <o...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: molestowanie w sądzie
    Date: Mon, 02 Jan 2006 15:50:53 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

    > w tych, w których sędziowie siedzą po nocach, żeby ich akta nie zasypały
    > :-(

    A kto temu winien? U mnie sredni proces trwa rok. Od wniesienia pozwu,
    to wyroku lawy.

    A oto czym NIE zajmuja sie sedziowie.

    1. bzdetami o redukcje absurdalnych wpisow, bo wpis jest ustalany
    faktycznymi kosztami administracyjnymi calego procesu. Co wynosi obecnie
    ok. $250, wliczajac rozprawe z udzialem 12 lawnikow.

    2. ustalaniem bzdetow z doreczeniem pozwow, bo to robi powod we wlasnym
    zakresie.

    3. doreczaniem pism procesowych stron, bo to robia strony we wlasnym
    zakresie.

    4. bzdetami ze wstepnym przesluchaniem swiadkow, bo to robia strony we
    wlasnym zakresie.

    5. bzdetami z ujawnianiem dokumentow zwiazanych ze sporem, bo to robia
    strony we wlasnym zakresie.

    6. bzdetami z przygotowywaniem postanowien, bo strony maja obowiazek
    dostarcyc sadowi gotowca w odpowiedniej ilosci z proponowanym tekstem.
    Sedzia tylko= podpisuje jezeli uzna ze mu to odpowiada.

    7. bzdetami technicznymi procesu, bo to robi sedzia pomocniczy ("na stazu").

    Starczy?

    Moze teraz podliczysz bucu lubelskiego sadownictwa ile roboczogodzin
    traci poski "sedzia" na bzdetach po pkt 1 do pkt 7?