  • Data: 2006-01-02 16:36:42
    Temat: Re: molestowanie w sądzie
    Od: skorumpowany sedzia <o...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Bredzisz. Jak zwykle zresztą.

    > Obliczenie wartości przedmiotu sporu razy 8% to rzeczywiście bardzo
    > absorbujące zajęcie - zresztą tylko dla przewodniczącego wydziału.

    Nie, drogi debilku. Nie obliczaniem, a przegladniem setek swistkow i
    rozpatrywaniem ktorego z 95% powodow faktycnzie nie stac na absurdalny
    wpis.

    > W Polsce sędzia tego nie robi.

    Robi to sad. Po co? Jaki odsetek spraw ma problemy z doreczeniem pozwu?
    Po co te problemy, skoro powod moze doreczyc we wlasnym zakresie?
    W ten sposob redukujac niemozliwosc doreczenia do absolutnego minimum.

    > W Polsce sędzia tego nie robi.

    Robi to sad, a sedzia jest caly czas ubabrany w te bzdety.
    U mnie sedziego nie zobaczysz na oczy we wstepnej fazie procesu. Bo i po
    co? Sedzia jest od prowadzenia sprawy, a nie od bzdetow.

    > W Polsce nie ma wstępnych przesłuchań świadków.

    Bo i po co latwiej, skoro mozna trudniej?

    Skoro ze wstepnego przesluchania swiadkow i ujawnienia dokumentow bt
    sporu wynika jasno ze nie ma podstaw roszczenia, to sprawa jest wywalana
    z sadu. Dotyczy to _wiekszosci_ spraw. Wtedy do rozprawy dochodza
    sprawy, ktore sa merytorycznie uzasadnione. Tymczasem w panstwie prawa
    sedzia zajmuje sie bzdetami od poczatku do konca.

    > W Polsce tego też się nie robi.

    Bo i po co maja to robic stronyh miedzy soba, skoro mozna zawracac doope
    tymi bzdetami sadom i sedziom. A pozniej miec pierwsze miejsce wsrod
    rankingu skorumpowanych sadow w Strasbourgu?

    > No w Polsce sędzia pisze. To fakt. Ale lepsze to niż na przykład
    > czekanie jakie to mądre postanowienie ty byś napisał. Przyjmując twoją
    > procedury pewnie żadna sprawa by się nie skończyła, bo strony i
    > zazwyczaj ich "fachowi" pełnomocnicy mają problemy z napisaniem
    > nadającego się do podpisania postanowienia, czy wyroku.

    Jakos ta procedura trwa juz 300 lat z okladem i jest bardziej
    efektywniejsza od polskiej...

    > A co to są bzdety technicznie procesu? Po w Polsce tego nie ma. Kpc i
    > kpk nie przewiduje czegoś takiego.

    Bzdety techniczne, np. ustalanie "rozkladu jazdy" z terminami calego
    procesu. Po co do tego marnowac czas doswiadczonego sedziego, skoro moze
    to zrobic zoltodziob?

    > Myślę, że to pytanie nie do nas. Spytaj się swojego lekarza, czy
    > wystarczy to mu do rozpoznania choroby na którą cierpisz.

    Jest mi przyjemnie, ze polskie buce uznaja te rozwiazania za psycho. :-P

    Tylko co to o was swiadczy?