    From: Herbi <x...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mojego syna porazil prad
    Date: Mon, 10 Jan 2005 13:57:53 +0100

    Dnia 10 sty o godzinie 10:03, na pl.soc.prawo, Tomasz K. napisał(a):

    > Możliwe, że jakiś "lipny", bo czas wyzwolenia w takim bezpieczniku
    > wynosi < 40 ms co w praktyce oznacza, że zanim "kopnie" to odłączy
    > prąd.

    Po pierwsze, wyłącznik różnicowo-prądowy nie jest "takim bezpiecznikiem".
    Może być wyłącznikiem róźnicowo-nadprądowym np. P312, róźnicowo-prądowym
    np. P314 - ale to są *specjalne* konstrukcje - nie pospolite "różnicówki"
    np. P302.
    Po drugie, czas wyzwolenie wynosi do 200ms a nie 40ms - skąd wytrzasnąłes
    taką wartość? Zapewne trochę się przeliczyłeś z wartością 0,4s dla wkładek
    topikowych szybkich przy samoczynnem szybkim wyłączeniu zasilania - ale to
    zupełnie inna bajka niż czas wyzwolenia wył. r-p.

    --
    Herbi
    10-01-2005 13:57:45