    From: "Sarpedon" <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mogę żądać ???
    Date: Sat, 29 May 2004 11:14:13 +0200

    *fart* [ a...@w...pl ] napisał(a):

    > zakupiłem neostradę w wersji 320

    o rany... no ale jak juz masz to poczytaj sobie:
    http://www.tp.pl/internet/co_nowego/neostrada320/

    > wcześniej podpisałem umowę i na życzenie otrzymałem regulamin (też
    > skubańcy nie chcieli dać ale wymusiłem i mam przed sobą)
    > Rozpoczełem ściąganie i wysyłanie plików ... NAGLE !!!!!! transfer
    > mi spadł z 320 ... do 30 ... zaczełem reklamować.

    nagle?? znaczy od razu czy po przekroczeniu 5 GB ??

    > Powiedziano mi, że jest jakieś ograniczenie w ilości ściąganych
    > plików, więc nie będzie szybciej do końca miesiąca.

    tak jest
    "Neostrada TP w opcji 320 kb/s posiada funkcjonalność limitowania
    transferu do 5 GB w kierunku do Klienta. Po przekroczeniu tego limitu
    usługa będzie świadczona z maksymalną prędkością 32 kb/s."

    > Powiedziano mi, bo nie mam tego zaznaczonego ani w umowie, ani w
    > regulaminie, że na stronie internetowej neostrady piszą o tym. No
    > tak, ale ja się o tym dowiedziałem dopiero po podpisaniu umowu i
    > rzeczytaniu regulaminu, w którym nawet wzmianki o ograniczeniach
    > nie ma. 1) Czy słusznym jest, że żądam przywrócenia mi
    > gwarantowanej predkości. 2) Czy powinienem nie płacić za
    > niedotrzymanie warunków umowy. pozdrawiam

    nie ma takiego zapisu w umowie ?? hmmm podejrzana sprawa

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13