  • 1. Data: 2002-07-30 09:30:12
    Temat: Re: mniejsze alimenty
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:ai3p9f$l68$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik tOMky <y...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ai3mrq$25g$...@n...tpi.pl...
    >
    > żadne...już spotkałam się z takimi tatuńciami nic nie wskórali ...

    Taak...
    Jesli sedzia bedzie kobieta, to praktycznie zadnych...

    Sam mialem taka , ktora z dziecka postanowila zrobic "zrodlo dochodow".

    Na sugestie, ze chcialbym wiedziec, czy pieniadze sa rzeczywiscie na
    potrzeby dziecka "pani sedzia" zapytala, czy ja zdaje sobie sprawe, ze sad
    nie jest zwiazany
    pozwem w ustaleniu kwoty.....

    Na szczescie mamusi sie znudzilo i pozbyla sie dziecka.
    Gdy bylem juz prawnym opiekunem, bylo jeszcze troche klopotow,
    az znalazla sie wreszcie "prawdziwa matkw wsrod sedziow"

    Usiwadomila mamusce, ze dziecko to nie zabawka i wreszcei bylo troche
    spokoju.
    Dzis Syn ma 25 lat
    Boguslaw

  • 2. Data: 2002-07-30 15:20:52
    Temat: Odp: mniejsze alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ai5m7r$ouu$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Taak...

    A tak twoja sytuacja w opisie jest inna a wcześniejsza tu mi dawała dużo do
    myślenia... w twojej sytuacji postąpiłabym podobnie...