    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mniejsze alimenty
    Date: Tue, 30 Jul 2002 11:30:12 +0200

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:ai3p9f$l68$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik tOMky <y...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ai3mrq$25g$...@n...tpi.pl...
    >
    > żadne...już spotkałam się z takimi tatuńciami nic nie wskórali ...

    Taak...
    Jesli sedzia bedzie kobieta, to praktycznie zadnych...

    Sam mialem taka , ktora z dziecka postanowila zrobic "zrodlo dochodow".

    Na sugestie, ze chcialbym wiedziec, czy pieniadze sa rzeczywiscie na
    potrzeby dziecka "pani sedzia" zapytala, czy ja zdaje sobie sprawe, ze sad
    nie jest zwiazany
    pozwem w ustaleniu kwoty.....

    Na szczescie mamusi sie znudzilo i pozbyla sie dziecka.
    Gdy bylem juz prawnym opiekunem, bylo jeszcze troche klopotow,
    az znalazla sie wreszcie "prawdziwa matkw wsrod sedziow"

    Usiwadomila mamusce, ze dziecko to nie zabawka i wreszcei bylo troche
    spokoju.
    Dzis Syn ma 25 lat
    Boguslaw