    From: Jarek Skórski <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mieszkanie komunalne, zadłużenie i wymiana okien ...
    Date: Fri, 16 Jul 2004 13:31:17 +0200
    Sender: p...@o...pl@ey210.internetdsl.tpnet.pl

    Boguslaw Szostak napisał w news:cd8bh7$eh5$1@galaxy.uci.agh.edu.pl :

    > No wiec jak juz sytuacjajest "uspokojona", mozemy dalej...

    hmmm a była nieuspokojona ?

    > Wiec wg mnie MOZNA BYLO obnizyc swoj dlug TYLKO WTEDY,
    > gdyby remont BUDYNKU, odbyl sie za zgoda wlasciciela.
    > (bo dokonal Pan remontu budynku) - nie swojego.
    > Wiec widziPan ... inni mieliinna sytuacje. Pan inna.

    ok , "wg mnie"
    a jakie są fakty ?? ja nie wiem ....

    i co w ich sytuacji było innego ??
    jakoś tak nie za bardzo łapię ...

    i jak to się na początku miało do tematu ??
    w tej chwili widzę jakąś próbę nawiązania ( IMO na siłę), ale poczatek papka
    był inny ..
    głupi zarzut, bo tak ...

    > Czyli mapan prawo mieszkac w lokalu. Zgoda ?

    tak

    > W jaki ?
    > Obniza rahunek, gdy Pan zawor wymieni ?
    > [...]

    Nie, pobiera ryczałtem kwotę z księzyca, a potem 3 miesiące po zakończeniu
    kwartału przychodzi rozliczenie z wodomierza.

    > Czy aby napewno ?
    > Czy aby mieszkacny nie sa solodarnie odpowiedizalni za zaplate czynszu ?
    > Prawde mowiac pewny niejestem..

    Ja też nie. Ale jestem pewny że eksmitować można tylko na podstawie wyroku
    sądu.
    Nie rozpatrujmy w tym momencie powodów dla których do pewnego czasu nie
    partycypowałem w kosztach , bo dojdziemy do tego że napiszę tutaj swój
    zyciorys. Po co ? Ku uciesze frustratów ?

    > No dobrze.. ale wczesniej ... ktos mieszkal z bacia - prawda ?
    > Babci, jesli ni stac jej bylo na oplacenie mieszkania POWINNA BYLA dostac
    > pieniadze od swych dzieci i wnukow. Prawda ?

    Nie przypominam sobie takiej powinności. Naprawde nie przypominam sobie.
    I zupełnie nie wiem jaki ma to związek z tym o co pytałem w pierwszym poscie

    > Ma. Ale o tym moze innym razem..

    Nie, nie ma.

    > To nie jest grupa pl.alt.wrozby.
    > Madzia traci zdolnosci wrozbiarskie i mnie tez one zawodza...
    > w ogole wrozek jest u nas niedomiar..
    > A ze mamy okresy mniejszej zlosliwosci, wiec probujemy sie domyslic
    > tego, co ma wplyw na sprawe, a nie jest nam znane.
    > Dlatego neidostalPan odpowiedzi
    > www.wrozka.pl

    Wiem. Nie pisałem na grupy wróżbiarskie. Ale nie pisałem też na
    alt.pl.domorośli-scenarzyści.
    W pierwszym poście były zawarte wszystkie informacje potrzebne do tego żeby
    odpowiedzieć....
    Wszystkie

    > Ogolnie.
    > NIKT nie ma prawa dokonywac remontu budynku bez zgody wlasciciela (oza
    > wyjatkami... ale tu znowu wrozki brak)
    > A jesli juz to zrobi bez tego prawa, nie ma prawa domagac sie od
    > wlasciciela zaplaty.
    > To troche tak jak z umyciem szyby na skrzyzowaniu.
    > najpierw nieproszeni myja, pozniej lapy wyciagaja po pieniadze.

    Ależ ja nie wyciągam pieniędzy ....
    Nie domagam się.
    Zapytałem czy istnieje taka możliwość, podstawy prawne ...
    Pytanie - czy mogę ukrasć jest jednoznaczne z rządaniem umożliwienia
    kradzieży ?

    Rozumiem że gdybym miał na kwicie że ZBK zgadza sie na remont - wymianę
    okien to ????
    No właśnie , to co ?
    To nie byłbym pijakiem i złodziejem ??
    Ok jutro pójde z prośbą i w ciągu tygodnia będę miał zgodę .
    Zmieni to cos w mojej sytuacji ??

    > No dobrze. Brak zdolnosci wrozbiarskich sie zemscil...
    > Nie dziki podnajem, a niealimentowanie biednej babci..
    > i nie lozenie na wspolne mieszkanie .. teraz lepiej ?

    Ale to nie chodzi o brak wróżbiarskich zdolności. Chodzi cały czas o to, że
    są poruszane zupełnie niepotrzebne kwestie.
    Powtarzam pytanie - czy mieszkając w mieszkaniu komunalnym mam
    prawo/możliwość odliczenia sobie kosztu wymiany okien od długu...
    To wszystko
    Po co tu babcia ?
    Po co tu sposób powstania długu ?
    Po co tu stosunek łączący mnie z głownym najemcą ?
    Możesz mi wyjaśnić ??
    Po to że ktoś się nie może oprzeć wtrąceniu swoich 2 groszy ?
    Bo tylko w taki sposób potrafi zaistnieć wśród ludzi ?

    > Fakt jest taki,ze remont bez zgody wlasciciela moze byc w wyjatkowych
    > przypadkach...

    Ale tego absolutnie nie rozumiem.
    Jestem złodziejem , przecież się do tego przyznałem.
    I zapytałem jaki ma być efekt pseudo kazań quasi-moralizatorów......

    Ja wiem że taki remont może być złodziejstwiem, skur..s..em, ale pijaństwo
    zupelnie mnie oślepiło i nie widze związku tegoż faktu z pytaniem. Naprawde
    mi przykro.