  • Data: 2008-11-13 10:04:15
    Temat: Re: miejsce dla pojazdu osoby niepelnosprawnej - dylemat
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > sytuacja taka. parking przed blokiem, na parkingu jedno ze stanowisk oznaczone
    > jest znakiem poziomym P-24/miejsce dla pojazdu osoby niepelnosprawnej/

    Czasem zdarza się, że niepełnosprawni z własnej inicjatywy rysują sobie na
    parkingu odpowiednia kopertę i w ten sposób mają swoje własne, prywatne miejsce
    parkingowe. Spotkałem się nawet z czymś takim na terenie publicznym - a to już
    jest karalne.

    Hint: sprawdź, czyją własnością jest ten teren. Możesz drażyć ten temat od
    strony prawnej, ale licz się z porysowanym lakierem. Szczególnie starsi panowie
    mają w takich przypadkach pociąg do samosądów.

    --
    Lukasz