  • Data: 2008-11-13 14:11:42
    Temat: Re: miejsce dla pojazdu osoby niepelnosprawnej - dylemat
    Od: uosiu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To ja podepnę się pod wątek i zapytam.
    Czy są jakieś ogólne przepisy normujące postój na miejscach dla
    niepełnosprawnych w płatnych strefach parkingowych?
    Z tego co wyczytałem na jakimś forum to każde miasto/zarządca ma swój
    regulamin i raz trzeba płacić za taki postój a raz nie.
    Tylko skąd ja, jadąc do nieznanego mi miasta mam wiedzieć jak to akurat
    w nim wygląda? Z reguły brak jest na ten temat informacji w regulaminie
    lub jest go w ogóle brak w pobliżu parkingu.