    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 27 Aug 2014 18:43:18 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: miedzynarodowe prawo jazdy a brak zameldowania w Polsce

    On Tue, 26 Aug 2014, poszukiwacz wrote:

    > Notariusz może sporządzić tzw. POŚWIADCZENIE POZOSTAWANIA OSOBY W OKREŚLONYM
    > MIEJSCU. W tym celu zapraszamy notariusza do domu, pokazujemy mu dowód
    > osobisty bez adresu zameldowania, i notariusz sporządza Poświadczenie.

    O, nie wiedziałem że taka konstrukcja istnieje, thx.
    Kojarzysz może czy istnieje "dedykowana" regulacja prawna dla takiego
    poświadczenia?
    Bo praktyka jest taka, że powoływanie się przepisy ogólne (dajmy na
    to, na prawo do udzielania pełnomocnictwa zawsze wtedy, kiedy przepis
    tego nie zabrania) napotyka na różniste przeszkody w stylu "bo my
    nie uznajemy", zaś przepis szczegółowy bywa już traktowany z naleźną
    atencją "o, zaraz zadzwonię do prawnika" :>

    pzdr, Gotfryd