  • 1. Data: 2002-01-30 09:17:46
    Temat: miasto zniszczylo droge i nie chce naprawic
    Od: "Adam Guzik" <a...@u...no.edu.spam.pl>

    Witam,
    Co ja moge zrobic urzedowi miasta i urzednikom ( oprocz pogrozenia siekiera
    i zwyzywania ich) jesli zniszczyli mi droge dojazdowa do domu?

    Szczegóły:
    Istniala sobie droga lekko utwardzona, raczej gruntowa, ale jeździły po niej
    tylko samochody osobowe i jakoś to było. Ale w zeszłym roku urząd miasta
    sobie wymyslił, ze obok tej drogi jest rów po nieczynnej kolei, to go się
    zasypie gliną i inną ziemią wykopaną gdzieś w mieście przy okazji
    inwestycji. Przy okazji wspomnianą drogą jeździly cieżarówki z tą ziemią i
    ją totalnie rozjeździły. Wkrótce to zamarzło i bylo OK. Ale teraz rozmarzło
    i przejazd drogą jest wręcz niemożliwy.
    Monity w urzędzie na razie nic nie daja. " moze........ , kiedys.......,
    jest planowane...., nic konkretnego nie moge powiedziec..."
    Co zrobić:
    a) wnieść do prokuratury o ściganie urzędu miasta?
    b) naprawić na własny koszt i ogrodzić drogę?
    c) wyzywać ich regularnie przez telefon i osobiście mając nadzieję ze to coś
    da?
    Adam

  • 2. Data: 2002-01-30 09:34:37
    Temat: Re: miasto zniszczylo droge i nie chce naprawic
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Guzik" <a...@u...no.edu.spam.pl> napisał:

    > Co ja moge zrobic urzedowi miasta i urzednikom ( oprocz pogrozenia
    siekiera
    > i zwyzywania ich) jesli zniszczyli mi droge dojazdowa do domu?

    [...]
    Mam podobny problem - na razie ściagnałem telewizję regionalną i zrobili
    program. Zobaczymy co bedzie.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE