  • 1. Data: 2002-01-30 07:57:01
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Wiam grupowiczow

    Kiedys tak wyszlo ze bylem zmuszony do wziecia kredytu studenckiego, ale
    niezbyt chetnie, pomimo jego atrakcyjnych warunkow (bynajmniej jak na tamte
    czasy).
    Jakis tydzien temu skonczyly sie studia ... i od pazdziernika przyjdzie czas
    na splate. Pewnie jak wiekszosc z tych co brali nie usmiecha mi sie
    splacanie gdyz to obciazy moj budzet rodzinny a rodzina zostala zalozona w
    lipcu minionego roku.

    Czy przy niskiej sredniej na osobe w rodzinie moge ubiegac sie o czesciowe
    lub calkowite umozenie splaty tegoz kredytu. Czy ktos z obecnych cos wie na
    ten temat?

    Wiem jedynie ze jest mozliwe umozenie za wyniki (5% najlepszych z uczelni ..
    niestety nie zalapalem sie ... kocham szybkie obrony prac dyplomowych ..
    :(( )

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2002-01-30 10:01:47
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "Sz." <s...@p...onet.pl>

    Polecam przeczytać uwaznie umowe kredytową.
    Tam jest kilka ciekawych punktów.
    Wiem ze mozna odroczyc sspłate z powodu niskich zarobków itp.

    Pzdr.
    Sz.

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:3c57a712$1@news.vogel.pl...

  • 3. Data: 2002-01-30 10:44:31
    Od: "Aversa" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Sz." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Polecam przeczytać uwaznie umowe kredytową.
    > Tam jest kilka ciekawych punktów.
    > Wiem ze mozna odroczyc sspłate z powodu niskich zarobków itp.

    właśnie - ODROCZYĆ

    A.

  • 4. Data: 2002-01-30 15:12:47
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Polecam przeczytać uwaznie umowe kredytową.
    > Tam jest kilka ciekawych punktów.
    > Wiem ze mozna odroczyc sspłate z powodu niskich zarobków itp.

    Przeczytam dokladnei ale jak tam nic nei bedzie to jakies inne mozliwosci ??

    AJA

  • 5. Data: 2002-01-30 17:29:08
    Od: "Asia" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > lub calkowite umozenie splaty tegoz kredytu. Czy ktos z obecnych cos wie

    Jest to możliwe.
    Jeżeli chcesz więcej informacji czy też adres gdzie należy napisać podanie
    to daj mi zać na priv. Nie wiem czy przypadkiem ktoś z grupy nie udzielił Ci
    już informacji a nie chcę dublować

    Pozdrawiam Joanna