  • Data: 2019-05-31 16:38:35
    Temat: Re: melduję się
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cf11350$0$17352$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 31.05.2019 o 13:33, Olin pisze:

    >Na dwoje babka wróżyła. Jest w zasięgu, ale kontrolerzy czasem
    >strajkują. No i jest jeszcze trzeci aspekt - niby się da, a jak
    >wulkan wybuchł, to jety nie mogło latać, a turbopropy tak. Ale jakoś
    >nikt tej

    A swoja droga czemu ? Jety za wysoko lataja ?
    Do brukselki niedaleko, mozna nisko poleciec ..

    >możliwości nie dostrzegł i z zagranicznych pojawił się tylko
    >spóźniony Szakaszwili transportem kombinowanym (czym zaskarbił sobie
    >moją sympatię, mimo że Lecha nie lubiłem).

    Co by nie mowic - Lech do niego przylecial, i nie zaslanial sie
    trudnosciami.

    >Dać się da, ale raczej nie na bombach.

    Czemu nie ?

    >Spoko - już niedługo samoloty dla vipów osiągną zdolność HEAD.
    >Chociaż z

    No wlasnie - czemu Casa, mamy lepsze :-)

    >drugiej strony to niby na jakiej podstawie szeregowy europoseł ma
    >latać HEAD?

    A kto powiedzial, ze szeregowy ? Juz tam mowia o stanowisku ... ale 27
    glosow to chyba nie starczy, nawet jak Orban poprze :-)

    A poza tym ... jest tam tych naszych poslow tylu, ze sluzbowy lot
    mialby sens.
    Tylko co dalej ... sprzedawac bilety i Bruksela zwroci pieniadze ?
    Bo za wlasne to chyba nie lataja ...

    J.