  • Data: 2003-10-20 16:16:07
    Temat: Re: mandat, pieszo na czerwonym świetle
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KGP - ze mona

    > A mozesz podac podstawe prawna?
    > Bo z tego co sie orientuje to w RP prawo stanowi parlament a nie
    wypowiedzi
    > chocby najwyzej postawionych urzednikow administracji publicznej...

    Teoretyzując możliwe byłoby to przy uznaniu że takie chodzenie po
    pasach na czerwonym w nocy nie jest zupełnie szkodliwe społecznie
    (brak elementu szkodliwości spowodowałby że nie ma jednego z
    elementów definicji wykroczenia)
    Ponieważ w k.w. nie ma słynnej znikomej szkodliwości stosowanej w
    k.k. to takie rozumowanie jak wyżej możliwe by było tylko gdyby
    szkodliwości nie było zupełnie. To jest jednak wg mnie dyskusyjne

    -> http://usenet.pomocprawna.info