  • Data: 2003-10-21 11:27:53
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bn2tc3$iqg$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> napisał w
    > wiadomości news:bn1nsa$atf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mocną stroną?? "Tej" strony nie ma w ogóle;)

    Oceniasz to po 3 wyrazach?

    > Nie oceniamy człowieka.Oceniamy jego wykształcenie.

    Tak chcesz? Tylko idiota ocenia w ten sposób wykształcenie człowieka.
    Pozatym powtarzam: Gów** cie obchodzi moje wykształcenie.

    > można by to
    >
    > Pewnie tak. Ale netykieta wymaga pisania po Polsku.

    Znajdź mi taki punkt netykiety gdzie pisze: "nie masz prawa popełnić ani
    jednego błędu ortograficznego" a ja ci znajdę o wywoływaniu pyskówek i nie
    zachowywaniu tematu wątku - czyli zaśmiecaniu grupy.

    Wiesz co daje sobie z tobą spokój, jesteś popaprany :P niech sobie inni też
    ocenią. A widzę po innych wątkach, że już zaczynają :)