  • Data: 2003-10-22 16:14:02
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "kinka" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie będę dochodził również, dlaczego dojrzały mężczyzna obraża młodziana w
    taki sposób.

    Cy mogę wiedzieć, wiedziona ciekawością liczbą postów, dlaczego masz
    poczucie "bycia obrażanym" przez innych?
    Dla mnie jest jasne - pisząc popełniłeś kilka błędów w dość prostych
    słowach, zaś na zwróconą uwagę - zareagowałeś dość wyzywająco, później
    agresywnie. A wystarczyło po prostu odpuścić sobie - w końcu popełniłeś
    błąd, do którego każdy ma prawo (prawda? :-)) i przemilczenie lub
    stwierdzenie: przepraszam wrażliwych na ortografię (lub coś koło tego)
    zamknęłoby sprawę na amen. Ale nie - musisz walczyć, zresztą nie tylko o
    swoje ale i o koleżanki, której wykroczenie spłycasz do racjonalnej
    czynności życia codzinnego...
    W imię czego to robisz? Masz w tym jakąś przyjemność?
    A swoją drogą akurat w poście, na który odpowiadam wyśmiewasz czynność,
    której bez cienia wstydu sam powinieneś się oddawać od czasu do czasu -
    człowiek się uczy przez całe życie i to, że masz problemy z ortografią
    możesz nadrobić nawet teraz.
    Zajrzyj do słownika od czasu do czasu, a może nie zrobisz wstydu własnemu
    potomstwu np. pisząc w dzienniczku usprawiedliwienie nieobecności, gdzie
    będzie roiło się od błędów ortograficznych.