  • Data: 2003-10-21 22:20:11
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "Wojtek Dendys" <i...@s...incognito.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tomek tarasiuk <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bn416p$t6m$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > maturę ale taką wyuczoną a nie załatwioną za gąski to byś zrozumiał że
    chodzi
    > o przyszłość innych. Stanowisz dla innych zagrożenie. I to czarno widzę. A
    > tak na marginesie, chodziłeś do prywatnej szkoły średniej to by wiele
    > tłumaczyło. I nie oburzaj sie jak ktoś starszy zwraca Ci uwagą. Miałem
    rację.
    > A że zrobiłem to w taki a nie inny sposób spowodowane było tym że coraz
    > częściej zaglądam do słownika żeby zobaczyć jak się poprawnie pisze. Muszę
    > robić to tylko dlatego że co chwila trafia się jakiś pseudo dyslektyk.
    Tacy
    > jak Ty narażają mnie na stratę czasu, którego zostało mi mniej niż połowa.
    > z szcunkiem proszę przez wzgląd na moją siwą głowę. Tomek

    Spoko, mogę wyjaśnić (z szacunku dla Twojej siwej głowy), że zwykle
    sprawdzam moje posty i maile. Mogę również wyjaśnić, że nie chodziłem do
    żadnej prywatnej szkoły tylko do prestiżowego, w moim mieście, LO. Tak się
    jednak składa, że w LO najczęściej pisowni się już nie sprawdza
    (przynajmniej tak było w moim) a, że w podstawówce się do tego nie
    przykładałem, więc jest jak jest. Ciekawi mnie dlaczego musisz zaglądać do
    słownika skoro jesteś już w słusznym wieku znakowanym siwizną? Nie będę
    dochodził, dlaczego nie masz tej wiedzy w głowie :) Nie będę dochodził
    również, dlaczego dojrzały mężczyzna obraża młodziana w taki sposób.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Wojtek Dendys