  • Data: 2003-10-21 19:25:13
    Temat: Re: A co studiujesz
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Twoja przyszłość mnie nie obchodzi i nie o niej pisałem. Widzisz gdybyś miał
    maturę ale taką wyuczoną a nie załatwioną za gąski to byś zrozumiał że chodzi
    o przyszłość innych. Stanowisz dla innych zagrożenie. I to czarno widzę. A
    tak na marginesie, chodziłeś do prywatnej szkoły średniej to by wiele
    tłumaczyło. I nie oburzaj sie jak ktoś starszy zwraca Ci uwagą. Miałem rację.
    A że zrobiłem to w taki a nie inny sposób spowodowane było tym że coraz
    częściej zaglądam do słownika żeby zobaczyć jak się poprawnie pisze. Muszę
    robić to tylko dlatego że co chwila trafia się jakiś pseudo dyslektyk. Tacy
    jak Ty narażają mnie na stratę czasu, którego zostało mi mniej niż połowa. I
    z szcunkiem proszę przez wzgląd na moją siwą głowę. Tomek