  • 11. Data: 2006-03-29 17:56:45
    Temat: Re: mandat a (nie)sprawiedliwosc społeczna
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Może wybij im szyby albo wykręć wentylki...
    > Dziwi mnie tylko jak dostałeś prawo jazdy... Jednak te testy
    > psychologiczne by się chyba przydały.

    a mnie dziwi jak dostales dostep do komputera. przeczytaj jeszcze raz
    pierwszy post - nie mam nic przeciwko sąsiadom, wrecz przeciwnie. cos
    innego mnei zabolalo. przeczytaj i zrozumiesz albo nie odpowiadaj wiecej
    bo to nie ma sensu.

    SA

  • 12. Data: 2006-03-29 18:25:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Staszek Alcatraz" <m...@a...com> napisał w wiadomości

    > zdaje sie ze jednak jest. tak samo jak kiedys ganiali za pasy czy swiatla

    Na ile szacujesz(w procentach) ilośc ukaranych za jazdę bez świateł to liczby
    faktycznie jadących danego dnia bez świateł??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2006-03-29 18:26:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > codziennie !?

    Melisa nie szkodzi;))Przedawkowanie nie jest karalne;)

  • 14. Data: 2006-03-29 18:30:39
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Na ile szacujesz(w procentach) ilośc ukaranych za jazdę bez świateł to
    > liczby faktycznie jadących danego dnia bez świateł??

    oj to nie ma znaczenia. nie staraj sie sprowokowac awantury - staraj sie
    pomoc, cos doradzic sensownego.

    mysle ze wszyscy ktorych w danym miejscu udalo sie namierzyc bez swiatel
    zostali ukarani. odnosze natomiast coraz wieksze wrazenie ze u mnie pod
    blokiem tylko ja za obce blachy. pan w czerwonym aucie parkuje CODZIENNIE
    w miejscu niedowzwolonym i ... nic sie nie dzieje.

    SA

  • 15. Data: 2006-03-29 18:46:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > mysle ze wszyscy ktorych w danym miejscu udalo sie namierzyc bez >swiatel
    > zostali ukarani.

    Bzdura. Tylko ci zatrzymani minus znajomi, sedzowie, prokuratorzy, policjni i
    inni uprzywilejowani.
    Ukarani zostają jelenie;))

    Na znak protestu możesz strzelić sobie baranka lub.. zostać jednym z w/w;))

  • 16. Data: 2006-03-29 19:06:26
    Od: "Staszek Alcatraz" <m...@a...com>

    > Na znak protestu możesz strzelić sobie baranka lub.. zostać jednym z
    > w/w;))

    EOT

    SA

  • 17. Data: 2006-03-29 20:18:48
    Od: "Mac" <a...@...pl>

    > mieszkalnych. pod blokiem jest ograniczona ilosc miesc parkingowych, za to
    > zamalowana jest masa miejsca parkingowego jako miejsce dla Strazy Pozarnej

    - zamalowana jako powierzchnia wyłączona z ruchu?
    - pod blokiem czyli na drodze wewnętrznej?

    > oraz przy rozdzielni prądu - jako strefa gdzie parkowac nie wolno.

    - a co to za strefa w oparciu o prd (prawo o ruchu drogowym)?

    W świetle obecnych przepisów, zakładając że jest to droga wewnętrzna
    oznakowana jako strefa zamieszkania, mamy jedynie obowiązek parkowania na
    miejscach wyznaczonych. Inne znaki drogowe jak również i zasady,
    zarządzający takim terenem może sobie....
    Trzeba było pokusić się na wizytę w sg.

    pzdr.

    PS. no może jeszcze nie powinniśmy stwarzać zagrożenia na takich drogach

  • 18. Data: 2006-03-29 21:10:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mac wrote:
    > zakładając że jest to droga wewnętrzna
    > oznakowana jako strefa zamieszkania, mamy jedynie obowiązek parkowania na
    > miejscach wyznaczonych. Inne znaki drogowe jak również i zasady,
    > zarządzający takim terenem może sobie....

    Poproszę podstawę prawną stwierdzenia, że w strefie zamieszkania znaki
    drogowe oraz przepisy pord (poza w/w obowiązkiem parkowania) nie
    obowiązują.

    -------------------+
    -------------------+

  • 19. Data: 2006-03-29 22:23:30
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    MSPANC...

    Parking platny kosztuje 100-kilkadziesiat zlotych miesiecznie ;> Potraktuj
    to, jako oplate parkingowa.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 20. Data: 2006-03-29 22:25:13
    Temat: Re: mandat a (nie)sprawiedliwosc spo3eczna
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Poproszę podstawę prawną

    Moze tak kolega zrozumial stwierdzenie "... w ktorej obowiazuja
    szczegolne..." ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger