  • 181. Data: 2011-05-31 17:34:57
    Temat: Re: małżeństwa osób chorych psychicznie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org>

    > "G. prawda. Sfinansował sobie sam płacąc przez lata składki."

    A teraz twój wywód

  • 182. Data: 2011-05-31 17:42:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 19:25:54 +0200, niusy.pl napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl>

    > Jakiego musu ?! Wino chlałem i nie wiedziałem ...

    Musi musujące 3-PPP
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 183. Data: 2011-05-31 17:44:45
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 17:19 +0200, krys napisał(a):

    > Co ja chcę powiedzieć, to ja dobrze wiem, w przeciwieństwie do ciebie.
    > Weź no wreszcie powiedz, co ma piernik do wiatraka, i czy ten szef będzie tą
    > kase przewalał tylko, jeśli będzie mógł się ożenić, czy jako kawaler też
    > może.

    Tylko jako ożeniony - bo wtedy podatku od darowizny żona nie płaci :->
    Matce ani bratu się kasy nie "przewala", bo wtedy dziedziczy cały klan.
    Jasne?
    A teraz wróć do tematu - żółtych papierów i NIE-odpowiedzialności.

  • 184. Data: 2011-05-31 18:23:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-31, niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Co w nim błędnego ???

    Jest sam w sobie błędny. Ale może chodzi o Twoje niezrozumienie
    słowa sfinansować? Służę pomocą: http://sjp.pwn.pl/slownik/2520229/sfinansowac

    [... ciach wynurzenia nie na temat ...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 185. Data: 2011-05-31 19:23:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > Jasne?
    > A teraz wróć do tematu - żółtych papierów i NIE-odpowiedzialności.

    Iksi, wykręcasz kota ogonem. Wątek jest o małżeństwie osób chorych
    psychicznie. To TY wplątałaś w to wszystko szefa korporacji z przekrętami.
    Albo więc wytłumacz wrteszcie co ma piernik do wiatraka, albo pokaż klasę i
    przyznaj, że się zapędziłaś. I nie wplataj teraz dodatkowo swojej wiedzy o
    tym, kto dziedziczy, co i kiedy (bo zaraz zapytam, co z podatkiem dla
    teściowej, ktorej też miał przelewać), w celu rozmydlenia.

    J.

  • 186. Data: 2011-05-31 19:58:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Jest sam w sobie błędny.

    Czytaj co się do Ciebie pisze

  • 187. Data: 2011-05-31 20:22:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-31, niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Czytaj co się do Ciebie pisze

    Dokładnie. Czytam. Ty się wywnętrzasz nie na temat i niepotrzebnie
    robisz za adwokata z teorią "co poeta miał na myśli". Jak miał na
    myśli, to mógł tak napisać. A napisał inaczej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 188. Data: 2011-05-31 21:58:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > robisz za adwokata z teorią "co poeta miał na myśli". Jak miał na
    > myśli, to mógł tak napisać. A napisał inaczej.

    Autor dokładnie potwierdził co ja napisałem, więc twoje wywody są bzdurne.

  • 189. Data: 2011-05-31 22:33:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-05-31, niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Autor dokładnie potwierdził co ja napisałem,

    Nic nie potwierdził, co najwyżej próbował zachować twarz nie pisząc
    wprost "sorry, pierdolnąłem głupotę". "Sfinansował sobie sam" to
    nie jest coś co się interpretuje jak wiersz mickiewicza.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 190. Data: 2011-06-01 07:33:52
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    > Terapii nie sfinansowało "państwo". Terapię sfinansował system ubezpieczeń
    > zdrowotnych, który bierze pieniądze ze składek osób ubezpieczonych. Te
    > składki, będąc obowiązkowymi, nie są w gruncie rzeczy ubezpieczeniem, a
    > podatkiem celowym.
    >(...) Niczego nie finansuje tutaj państwo. Każdy z ww sam sfinansował sobie
    >leczenie. A jeśli nie korzystał - to sfinansował innym.

    No i pięknie wyszło, że rzecz tak naprawdę wyłącznie w nazewnictwie. Mówiąc
    o finansowaniu czegokolwiek przez Państwo, zawsze mówimy o finansowaniu
    przez społeczeństwo, Państwo nie ma innych pieniędzy niż nasze. Różnica w
    tym, że albo każdy płaci za swoje wydatki, albo wszyscy (lub prawie wszyscy)
    zbiorowo finansują wydatki wszystkich. System ubezpieczeń to ten drugi
    wariant. Jeśli więc ktoś robi wszystko, aby do tego wspónego worka jak
    najmniej wkładać, a równocześnie chciałby z niego jak najwięcej wyciągać, to
    nie jest to OK. Pomijam oczywiste kwestie gospodarności i efektywności
    wszelkich takich form zbiorowego finansowania potrzeb, bo to inna bajka.
    Michał