  • Data: 2021-04-20 10:11:10
    Temat: Re: maly zlot
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:607dc56a$0$530$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 19.04.2021 o 19:24, J.F. pisze:
> [...]
    93368,329m/data=!3m2!1e3!4b1

    >To policzyłem, zresztą po zdjęciach widać gdzie byli.

    Ale ty liczyles obszar wewnatrz miedzy drzewami.
    Policja mogla nie liczyc, tylko gdzies odczytac, ze powierznia to ok
    30 tys m^2, a te liczbe ktos ustalil od pasazu, czyli na zewnatrz
    drzew, bo czemu nie ..

    >Motocykli kufa nie motorów!

    Jeden motocykl to jeden motor :-)

    >https://www.facebook.com/rajdkatynski/photos/a.1045
    502545469133/4159142144105142

    >Po prawej stronie stoją - jakieś zgromadzen^H^H^H msza - dziwna
    >jakaś -

    po lewej stronie stronie zdjecia masz na mysli?

    Istonie, jakos gesto tam, ale czego gesto ... slabo widac :-)

    >zwykle przed ołtarzem stoją;)

    Policja przyjechala wiec ja otoczyli ? :-)

    >Dlatego policja robi kurwę z logiki.

    No ale twierdzisz, ze w budynku bylo za gesto, czy ze msza na bloniach
    ?

    J.