  • Data: 2021-04-21 16:49:19
    Temat: Re: maly zlot
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.04.2021 o 08:27, J.F. pisze:

    > No ale stan faktyczny ... z miarka maja chodzic i mierzyc odleglosci
    > miedzy osobami ?

    Nie wiem - problem policji - w przypadku nieprawomyślnych zgromadzeń po
    prostu pałują... Na ale określenie gdzie zgromadzeni przebywają i
    podliczenie tego na gm chyba nie przekracza zdolności kulona. No
    powiedzmy że nie szeregowego kulsona, bo ten rzeczywiście może nie
    ogarniać dzielenia powyżej 100, ale mają przecież jakiegoś dowódce,
    monitoring. Genralnie jak chce to umieją liczyć do 1,2,3,4,5, mnóstwo.

    > Calkiem po prawej, na tym drewnianym podescie?

    No tam.

    > Malo wyrazne, i nie wiem, czy bym sie 20 osob doliczyl.

    Pewnie reszta poza kaderem. No ale tam się wyrażnie gromadzą:P

    > I nie wiadomo co to za teren - a wiec co za ograniczenia.
    > No i czy policja tam dotarla.
    >
    > Tak czy inaczej - kolo motorkow ludzi malo, wiec sa gdzie indziej ...

    Racja. Ciekawe gdzie.

    --
    Shrek