  • 21. Data: 2003-06-17 14:37:47
    Temat: Re: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > znalazły się pieniądze ???

    Nie ,mieli same długi za założone wcześniej Puby siedzieli po 13 miesięcy w
    Aresztach.

  • 22. Data: 2003-06-17 20:10:22
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Slonik" <s...@h...tv> napisal
    <bckgl4$18q8$1@news2.ipartners.pl>:

    >HMM a orientujesz sie moze jak to jest w sytuacji gdy ktoś robi
    >kradziez mienia z art 294 w duzej kwocie ? I nie ma majątku i
    >zarobków a wedlug sądu wzbogacil sie o 1 mln zl ??? Nie dadzą mu
    >grzywny ? Pozdrawiam

    Skoro się wzbogił wg Sądu to ma majątek.

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 23. Data: 2003-06-18 09:24:04
    Temat: Re: mały finał
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl>

    Wiec jestem po przesłuchaniu na policji
    po wizycie u prokuratora i napisaniu wniosku o "ukaranie"
    10 miesiecy w zawieszeniu na 2 lata i 300zł

    Adrian

  • 24. Data: 2003-06-18 09:28:49
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    hej
    jestem zaskoczony takim wysokim wyrokiem, ale sie nie znam na tym. Po prostu
    tak to odczuwam.
    pzw

  • 25. Data: 2003-06-18 11:56:59
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Skoro się wzbogił wg Sądu to ma majątek.
    >
    > Pozdrawiam

    No właśnie a nie ma i ma długi...przepił czy jak ?:)

  • 26. Data: 2003-06-18 15:28:39
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > szwagier zawsze powtarza: "Dobry bajer, to połowa sukcesu"

    Jasne, tyle ze jego przyjaciele lapia sie na 233 kk.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 27. Data: 2003-06-18 18:49:41
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > jestem zaskoczony takim wysokim wyrokiem, ale sie nie znam na tym. Po
    prostu
    > tak to odczuwam.
    > pzw

    Prokurator wnioskuje.......... a okoliczności łągodzące : młody wiek i
    przyznanie się do winy i skrucha.........powinno się skończyć 50%
    lepiej.Głowa do góry.
    Pozdrawiam
    P.S.Mówiłeś mu o dobrowolnym poddanie się karze ?

  • 28. Data: 2003-06-18 19:00:10
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Słonik wrote:
> [...]
    > lepiej.Głowa do góry.

    > P.S.Mówiłeś mu o dobrowolnym poddanie się karze ?

    Przecież sam złożył wniosek o ukaranie.

    KG

  • 29. Data: 2003-06-18 19:27:45
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Przecież sam złożył wniosek o ukaranie.

    To i tak sąd mu coś na 99% zbije z tego wyroku, jak nie to ma jeszcze
    apelację.Zawsze to dłużej bez wyroku .... czasem zaświadczenie o
    niekaralności jest ważne.....
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2003-06-18 20:15:40
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Słonik wrote:
    > To i tak sąd mu coś na 99% zbije z tego wyroku, jak nie to ma jeszcze
    > apelację.Zawsze to dłużej bez wyroku .... czasem zaświadczenie o
    > niekaralności jest ważne.....

    Uważasz, że sąd nie przyjmie tego wniosku? Przecież nie może go zmienić
    na posiedzeniu, a raczej nikomu nie będzie się chciało przeprowadzać
    rozprawy tylko po to, żeby złagodzić oskarżonemu karę.

    KG