  • 1. Data: 2003-06-15 09:12:36
    Temat: Re: kto płaci za badania?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "fart" <a...@p...onet.pl> napisał:

    >a po to by sobie od siedzenia i nicnierobienia
    Czyli placzesz sie w zeznaniach. To nie ON wykonuje, a jedynie
    swiadczy uslugi, rekoma swoich pracownikow ;)

    >Kamilu ... nie znasz się .... piszę z przykrością .........................
    Jasne ;P Zwlaszcza, ze takie badania wykonuje moja zona :)

    >Każdy pracownik ma mieć orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań
    >zdrowotnych na stanowisku pracy,
    Nie zaprzeczylem temu !

    >wydane przez jednostkę medycyny pracy,
    Nie tylko, nie tylko. Lekarz rodzinny tez moze.

    >którą pracodawca podpisał umowę o świadczenie takich usług
    Nie ma takiego wymogu.
    Pracownik idzie do lekarza (upowaznionego), podaje na jakim
    stanowisku, lekarz wydaje zaswiadczenie (2 egz.), wpisujac to
    stanowisko, badany placi za usluge, otrzymuje rachunek, zaswiadczenie
    przekazuje pracodawcy-tyle.

    KaMil