    From: <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: maly dlug
    Date: 16 Jan 2002 08:32:11 +0100
    Sender: k...@n...onet.pl

    > Dziwne, ale tutaj dostałeś bardzo konkretne rady i żadnych wygłupów.
    > Jeżeli chcesz spróbować uniknąć wszelkich dodatkowych kosztów i mieć święty
    > spokuj, to poprostu zapłać wartość fakrury a do sprzedawcy wyślij uprzejmy
    > list, że ku swojemu zdumieniu odkryłeś, iż powyższa faktura nie została
    > zapłacona tak jak powinna być zpłacona, tzn. za pobraniem i że po ostatnim
    > sprawdzaniu dokumentów jesteś pewny, że nie została ona uregulowana w związku
    > powyższym ją właśnie uregulowałeś. Z poważaniem.
    > i jeszcze może z P.S.
> [...]

    Dosc sensowne co mowisz.

    Mam tylko jeden problem, jesli oni maja sadowy nakaz zaplaty (czy jak to tam
    zwal), ktory sie pewnie za pare dni uprawomocni, a ja im teraz wysle kase, to
    nie mam zadnych gwarancji ze nie przysla do mnie komornika po roznice pomiedzy
    tym co im zaplace a tym co oni ode mnie chca. Da sie to jakos zalatwic,
    jakies pisemko od nich?

    Co jest wogole w takich nakazach napisane, gdzie trzeba kase przelac?
    Czy jak sie kase przeleje to automatycznie wierzyciel nie ma prawa isc z tym do
    komornika?

    greenseeker