    From: "greg" <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: maly dlug
    Date: Tue, 15 Jan 2002 11:09:29 +0100

    Jeżęli faktura była przez Ciebie podpisana, sąd wydał nakaz zapłaty kwoty z
    faktury wraz z odsetkami od dnia wymagalności, czyli od dnia, w którym
    miałeś zapłacić. Nie odebrałeś pisma, najprawdoopdobniej nakazu, więc po 7
    dniach spoczywania na poczcie uważa się pismo za doręczone, jeżeli wróciło
    do sądu bez adnotacji, że pozwany nie zamieszkuje pod wskazanym adresem. Od
    dnia doręczenia nakazu masz 14 dni na wniesienie ewentualnych sprzeciwów,
    ale także 14 dni na spełnienie świadczenia. Po uprawomocnieniu się nakazu
    powód otrzyma tytuł wykonalności i skieruje nakaz do egzekucji komorniczej.
    I tak będziesz musiał zapłacić, ale wtedy z dodatkowymi kosztami
    komorniczymi.

    Skontaktuj się z wierzycielem, dowiedz się wszystkiego i po prostu zapłać
    im, żeby nie kierowali sprawy do egzekucji komorniczej !
    greg

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...