  • 31. Data: 2004-12-27 16:41:45
    Temat: Re: malowanie włosów w gimnazjum
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > zalatuje mi tu antykomunotrollem. Moze nawet z doktoratem.

    a dziękuję za zaszufladkowanie
    choć przylepienie komuś etykietki (komuch, klerykał,satanista,
    mason,liberał - niepotrzebne skreślić) nie podnosi niestety jakości
    argumentacji

    natomiast co do meritum, jak słusznie zauważyła Maddy w swoim poście,
    rzeczywiście na pierwszy rzut oka najbardziej grzecznymi i kulturalnymi byli
    chłopcy z hitlerjugend i pionierzy
    problem polega na fasadowości wychowania totalitarnego - z wiezrchu wszystko
    jest cacy i nic tylko chwalić, niestety "odbiorca masowy" włąśnie na to
    zwraca uwagę, nie zaś na rzeczywistość
    z tego też powodu - parafrazując poglądy społeczne wielu osób - ideałem
    życia społecznego jest więzienie - jakiż tam porządek, czystość i no
    praktycznie zero przestępczości !
    no i jak pięknie prezentuje się nasza młodzież,kiedy tak prężnie i
    jednomyślnie demontruje .... ach chciało by się krzyknąć : wodzu prowadź na
    Kowno!! Sorry , pomyliłem płytę.
    jak dla mnie nie jest ważne, w jakie piórka stroi się totalitaryzm,
    mechanizm jest zawsze ten sam:
    elity pragnąc utzrymać za pysk społeczeństwo muszą znaleźć jakiś powód
    (wróg,rewolucja,kontrewolucja,żydzi,przestępczość,bi
    ali,czarni,żółci,ludożer
    cy,poganie,narkomania,terroryzm itd - w zależności od aktualnej ideologii)
    do ograniczenia wolności jednostek
    Polecam zdanie C.K.Norwida: "niewolnikami stajemy się na własną
    prośbę,zgadzając się na niewolę innych ludzi"

  • 32. Data: 2004-12-27 17:14:09
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości

    > A ja dziwię się, że trujesz tutaj o swoich prywatnych urojeniach
    > dotyczących związków mundurków z dobrym wychowaniem - wszak do 'dobrego
    > tonu' należy także przestrzeganie tematu grupy. A ta jest o prawie - i
    > pytanie dotyczyło legalności takiego zarządzenia. A nie Twoich
    > prywatnych opinii o farbowaniu włosów czy skarpetek.

    I co więc mi zrobisz za to? Mogę wyrazić zdanie jak będę chciał. Nie chcesz
    mnie czytać to nie czytaj. Wrzuć na czarną listę nie mam nic przeciwko temu.

    --
    JOHNSON :)

  • 33. Data: 2004-12-27 17:16:50
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jotte napisał(a) w wiadomości

    > Bo?

    Bo tak uważam. Uznaje u dzieci tylko kolory naturalne.

    > Tyle, że na grupie prawnej rozpatruje się problem od strony legislacyjnej,
    > opinie w kwestiach wychowawczych raczej pasują do pl.soc.edukacja lub
    > pl.soc.edukacja.szkola

    Dobra, dobra. To nie szkoła i dygresje są dopuszczalne.

    --
    JOHNSON :)

  • 34. Data: 2004-12-27 17:37:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cqpg1t$3ed$1@news.onet.pl Johnson
    <j...@a...pl.nospam> pisze:

    > Bo tak uważam. Uznaje u dzieci tylko kolory naturalne.
    Rozumiem Twój pogląd i masz do niego prawo.
    Tylko pamiętaj, że to (na szczęście) jedynie Twój pogląd, a nie prawo.

    > Dobra, dobra. To nie szkoła i dygresje są dopuszczalne.
    Owszem, niekiedy są. Byle nie stały się off-topikiem.
    Ale rzeczony aspekt zamiast być tylko dygresją na pl.soc.prawo mógłby być
    tematem na pl.soc.edukacja lub pl.soc.edukacja.szkoła
    Przecież te grupy i tak są prawie martwe, a to by je może nieco ożywiło?

    Jotte

  • 35. Data: 2004-12-27 17:49:14
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Jotte napisał(a) w wiadomości

    > Rozumiem Twój pogląd i masz do niego prawo.
    > Tylko pamiętaj, że to (na szczęście) jedynie Twój pogląd, a nie prawo.

    A to że na szczęcie to twój pogląd.

> [...]
    > tematem na pl.soc.edukacja lub pl.soc.edukacja.szkoła
    > Przecież te grupy i tak są prawie martwe, a to by je może nieco ożywiło?

    Mnie interesuje właśnie prawo, gdyż jestem prawnikiem.
    Po prostu nie wytrzymałem poprawności politycznej poprzedników o tyle. Skoro oni
    mogli wyrazić pogląd ze ustanowienie zakazu kolorowania włosów jest bzdurne, to
    czemu ja nie mogę wyrazić swojego stanowiska iż jest całkiem słuszne i prowadzi
    do dobrych rezultatów.
    Zresztą troszkę przesadzacie: jest również dyskusją o prawie rozmowa o
    uzasadnieniu określonych przepisów czy też efektów jakie określone przepisy
    osiągną.

    --
    JOHNSON :)

  • 36. Data: 2004-12-27 18:41:44
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > Bzdurna zasada. Czasy, ze kazdy mial wygladac tak samo juz dawno minely.
    > Ale

    Nie wnikając w bzdurność przepisu - jest on całkiem jasny. Jeżeli komuś się
    nie podoba, można regulamin zaskarżyć i doprowadzić do jego zmiany - o ile
    uda się wykazać niezgodność z aktami wyższego rzędu. I to wszystko w tej
    kwestii.

    T.

  • 37. Data: 2004-12-27 18:47:35
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cqphuk$f64$1@news.onet.pl Johnson
    <j...@a...pl.nospam> pisze:

    > A to że na szczęcie to twój pogląd.
    Nie bardzo znajduję sens w tej wypowiedzi - no, ale do tego też masz prawo
    ;)

    > Mnie interesuje właśnie prawo, gdyż jestem prawnikiem.
    Skoro tak uważasz i twierdzisz...

    > Skoro oni mogli wyrazić pogląd ze ustanowienie zakazu kolorowania włosów
    > jest bzdurne, to czemu ja nie mogę wyrazić swojego stanowiska iż jest
    > całkiem słuszne i prowadzi do dobrych rezultatów.
    Jak to nie możesz, jak możesz?
    Przecież wyraziłeś to, co uważasz za swoje stanowisko i nawet się to
    publicznie ukazało, wszyscy mogą przeczytać.
    I zareagować jak im sie podoba.
    Więc o co Ci właściwie chodzi?

    Jotte

  • 38. Data: 2004-12-27 20:33:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > widziales chocciaz raz w zyciu pasemka?

    Nie widzisz, że jesteś tu olewany?

  • 39. Data: 2004-12-28 01:02:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Bo tak uważam. Uznaje u dzieci tylko kolory naturalne.

    A co kogo obchodzi, co ty uznajesz lub nie uznajesz?

    Możesz sobie nie uznawać chodzenia bez pejsów, ale w publicznej szkole
    nie przeszedłby regulamin nakazujący zapuszczania pejsów.

    Obowiązuje prawo, a nie twoje widzimisię.

  • 40. Data: 2004-12-28 01:03:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > I co więc mi zrobisz za to? Mogę wyrazić zdanie jak będę chciał. Nie chcesz
    > mnie czytać to nie czytaj. Wrzuć na czarną listę nie mam nic przeciwko temu.

    Tyle jeśli chodzi o Twoje rzekome 'dobre wychowanie'.