  • 1. Data: 2004-12-26 19:56:21
    Temat: kolizja na drodze
    Od: "lolo lolo" <l...@g...pl>

    wyprzedzalem na trzeciego (wiem bardzo nieladnie wiecej sie to nie powtorzy)w
    wyniku czego samochod jadacy z naprzeciwka porysowal sobie karoserie
    zjedzajac na pobocze o krzaki, ja widzac ze nic sie nie stalo nie
    zatrzymywalem sie, pojechalem dalej, kierowca porysowanego samocgodu zglosil
    to na policje - kazano mi sie zglosic na policje (po tygodniu chyba od
    zdarzenia) dostalem mandat z art. 87 par. 1 kodeksu wykroczen plus 6 pkt.
    karnych, policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie ze odda sprawe do
    sadzie bo nie zatrzymalem sie po tym zdarzeniu, ale ja naprawde myslalem ze
    nic sie nie stalo, czy moge miec z tego tytulu sprawe karna?

  • 2. Data: 2004-12-26 20:03:20
    Temat: Re: kolizja na drodze
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie ze odda sprawe do
    > sadzie bo nie zatrzymalem sie po tym zdarzeniu, ale ja naprawde myslalem ze
    > nic sie nie stalo, czy moge miec z tego tytulu sprawe karna?

    Znajomemu wyprzedzajacy go na 3go jelop urwal lusterko i sie nie
    zatrzymal. Udalo sie spiac numery i zgloszono na Policji. Ubezpieczyciel
    OC odmowil wyplaty odszkodowania (ucieczka z miejsca zdarzenia) +
    skonczylo sie w sadzie. Facet dostal kilka tysiecy kary.

    To mi wiadomo z opowiadan...

    Jacek

  • 3. Data: 2004-12-26 20:11:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lolo lolo" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to na policje - kazano mi sie zglosic na policje (po tygodniu chyba od
    > zdarzenia) dostalem mandat z art. 87 par. 1 kodeksu wykroczen plus 6 pkt.
    > karnych, policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie

    I tylko się odgrażał. Dostałeś mandat -i po sprawie.
    A artykuł masz na mandacie 86 a nie 87.

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-12-26 20:11:42
    Od: "lolo lolo" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jasek <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > OC odmowil wyplaty odszkodowania (ucieczka z miejsca zdarzenia) +
    > skonczylo sie w sadzie. Facet dostal kilka tysiecy kary.

    no tak ale ja mandat przyjalem skontaktowalem sie z poszkodowanym i
    udzielilem mu wszelkich danych personalnych i z OC

  • 5. Data: 2004-12-26 20:13:37
    Od: "lolo lolo" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "lolo lolo" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I tylko się odgrażał. Dostałeś mandat -i po sprawie.
> [...]
    rzeczywiscie ze 86:)

  • 6. Data: 2004-12-26 22:30:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lolo lolo wrote:

    > karnych, policjant ktory mi wreczal mandat ograzal sie ze odda sprawe do
    > sadzie bo nie zatrzymalem sie po tym zdarzeniu, ale ja naprawde myslalem ze
    > nic sie nie stalo, czy moge miec z tego tytulu sprawe karna?

    Karną nie, ale surowsze potraktowanie i dodatkowe sankcje
    (grzwyna/punkty) za ucieczkę z miejsca zdarzenia - może.

  • 7. Data: 2004-12-26 23:09:48
    Od: "lolo lolo" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Karną nie, ale surowsze potraktowanie i dodatkowe sankcje
    > (grzwyna/punkty) za ucieczkę z miejsca zdarzenia - może.

    grzywne i punkty dostalem - a co to za surowsze potraktowanie?

  • 8. Data: 2004-12-26 23:49:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lolo lolo wrote:

    > grzywne i punkty dostalem - a co to za surowsze potraktowanie?

    Mandat za jedno wykroczenie może się zawierać w pewnym przedziale...

  • 9. Data: 2004-12-27 18:44:43
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "lolo lolo" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > no tak ale ja mandat przyjalem skontaktowalem sie z poszkodowanym i
    > udzielilem mu wszelkich danych personalnych i z OC

    I to przemawia na twoja korzyść. Jeżeli wyrównasz mu straty (z OC), to
    będzie OK. Ale policja i tak ma prawo, zamiast dawać mandat, skierować
    sprawę do sądu, jeżeli uznała, że twoje wykroczenie tego wymaga. A sąd uzna
    dalej, co z tym zrobić.

    T.

  • 10. Data: 2004-12-27 20:08:24
    Od: "lolo lolo" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> napisał(a):

> [...]
    > sprawę do sądu, jeżeli uznała, że twoje wykroczenie tego wymaga. A sąd uzna

    no tak ale ja juz mandat karny dostalem to jeszcze do sadu?