  • 1. Data: 2005-09-23 14:42:28
    Temat: lista dłużników ?
    Od: "zebi" <z...@p...fm>

    kiedyś już zadałem to pytanie, ale dyskusja zaszła na inny temat, więc
    próbuje ponownie:

    w jaki sposób umieścić firmę na liście dłużników (firma jest mi coś winna, a
    polubowne środki się już wyczerpały)

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-09-23 20:31:30
    Temat: Re: lista dłużników ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    zebi napisał(a):

    > w jaki sposób umieścić firmę na liście dłużników (firma jest mi coś winna, a
    > polubowne środki się już wyczerpały)

    Jakiej liście dłużników ????

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-09-23 21:14:46
    Od: "ktos" <z...@o...pl>

    > Jakiej liście dłużników ????
    >
    > --
    Jest cos takiego jak krajowy rejestr dluznikow, i na dodatek jako metoda
    straszenia działa.... na nie ktorych oczywiscie:/.

  • 4. Data: 2005-09-24 09:05:06
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    zebi napisał(a):
> [...]
    > próbuje ponownie:
    >
    > w jaki sposób umieścić firmę na liście dłużników (firma jest mi coś winna, a

    a nie lepiej iść do sądu?

  • 5. Data: 2005-09-24 14:01:19
    Od: "zebi" <z...@p...fm>

    spore koszty i sporo zachodu gdy sąd jest w innym województwie

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-24 16:25:28
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    zebi napisał(a):
    > spore koszty i sporo zachodu gdy sąd jest w innym województwie

    upominawcze - u ciebie - tanio, szybko, sprawnie - pod warunkiem, że
    dług jest bezsporny

    MAc

  • 7. Data: 2005-09-24 17:13:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MAc napisał(a):

    > upominawcze - u ciebie - tanio, szybko, sprawnie - pod warunkiem, że
    > dług jest bezsporny

    Możesz podać na podstawie jakiego artkułu sądem właściwym dla
    postępowania upominawczego jest sąd właściwy miejscowo dla powoda?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2005-09-24 17:25:14
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Liwiusz napisał(a):
    > Możesz podać na podstawie jakiego artkułu sądem właściwym dla
    > postępowania upominawczego jest sąd właściwy miejscowo dla powoda?

    nie ma takiego przepisu, więc właściwości należałoby szukać w innym
    miejscu - np. miejscu wykonania zobowiązania...

    KG