  • 11. Data: 2005-04-24 17:02:23
    Temat: Re: linux mandriva
    Od: poreba <d...@p...com>

    petrol <o...@w...com> popełnił 24 kwi 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:nxNae.5837$O2.5489@trndny04:

    > Pytam: kto im dal prawo? Sprzedaja przy tym to co jest
    > nie ich, czyli produkt o nazwie Linux (nazwa, nazwa, nazwa).
    Stawiam, że sam Linus - wydając linuksa na GLP.

    PS. Przeczytaj GPL

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-04-24 19:54:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
    napisał w wiadomości news:slrnd6n840.7ts.lancaster@unix-secured.net...

    > O czym ty kurwa pierdolisz?

    Tak się w domu do mamusi zwracasz??

  • 13. Data: 2005-04-24 20:32:14
    Od: mondo <a...@l...com>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz"
    > <l...@u...net> napisał w wiadomości

    > Tak się w domu do mamusi zwracasz??

    Nie, tego nauczyl sie z kazan ksiedza proboszcza.

  • 14. Data: 2005-04-24 21:08:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak się w domu do mamusi zwracasz??

    do oosob o Twojej bystrosci, i ma racje, facet najwidoczniej pomylil
    UNIX z Linuxem ktory jest na GPLu

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 15. Data: 2005-04-24 21:11:17
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 24.04.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > do oosob o Twojej bystrosci, i ma racje, facet najwidoczniej pomylil
    > UNIX z Linuxem ktory jest na GPLu

    Nie pomylil - o czym swiadcza pozniejsze posty - nie ma zadnej
    swiadomosci dzialan jakie sie tocza na rynku Linuxowym a stara
    sie zgrywac madrego.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 16. Data: 2005-04-24 22:44:07
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    petrol <o...@w...com> wrote:

    > Co to znaczy zmieniona? Zeby zmieniac to trzeba miec do tego prawo.
    > Tak na poczatek, to francuskie waniaki nie maja prawa do nazwy Linux.

    [...]

    > O tym np ze nazwa handlowa Mandriva myli sie uzytkownikom z Mandrake.
    > A sami mowia ze "Mandrake zmienia nazwe na
    > na Mandriva". Pytam: kto im dal prawo?

    No stawiam na francuskie odpowiednik naszego KSH, a wlasciwe przepisy
    o firmie i laczeniu spolek bez wzgledu na to, gdzie sa uregulowane.
    Francuski Mandrake polaczyl sie z brazylijska AFAIR Conectiva. Co do
    cholery ma sie mylic? Nowa frma jasno wzkazuje, ze polaczyl sie
    Mandr(ake) i (Conect)iva - trzeba kompletnie nie miec pojecia co sie dzieje
    w swiecie linuksowym albo byc ograniczonym umyslowo by tego nie rozumiec.

    > Sprzedaja przy tym to co jest nie ich, czyli produkt o nazwie Linux
    > (nazwa, nazwa, nazwa).

    A ten swoje :/
    Siegnij do zrodel, poczytaj troche Stellmana - zazwyczaj dobrze robi na
    pieniactwo :P

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 17. Data: 2005-04-25 06:34:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 24 Apr 2005 13:59:01 +0000 (UTC),
    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> screamed:

    > Sam kurwa nie wiesz o czym mowisz.
    > Kazda dowolna firma lub organizacja ma PRAWO zastrzec sobie nazwe dystrybucji
    > z 'Linux' w srodku - Debian Linux, Mandrake Linux, Slackware Linux, Red hat
    > Enterprise Linux.

    Prosilbym o nie znizanie sie do poziomu tego czegos, na czego teksty wlasnie
    odpowiadasz. Moze to jakas lokalna zasada apcoh, ale to nie ta grupa.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:33:03 user up 10592 days, 20:28, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Every suicide is a solution to a problem.

  • 18. Data: 2005-04-25 08:51:15
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Michal* *Bien* [ m...@w...uw.edu.pl ] napisał(a):

> [...]
    > tego nie rozumiec.
    > A ten swoje :/
    > Siegnij do zrodel, poczytaj troche Stellmana - zazwyczaj dobrze

    no dobrze... widze ze moj problem zapoczatkowal konflikt u was...
    zatem wsrod waszych klotni zrozumialem ze linux ten takze jest
    darmowy. jednak czy nie jest tak ze np. 3cd mandrivy sa darmowe a 4
    juz nie? na innej grupie przeczytalem faq legalnosci i jest tam
    napisane ze darmowe sa te wersje ktore sa ogolno dostepne z
    oficjalnych serwerow linuxa. no ale ja sciagnalem z ed2k wiec nie wiem
    czy mam legalny czy nie. ktos moglby jasno odpowiedziec bez klotni? :)

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 19. Data: 2005-04-25 08:54:50
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 25.04.2005 Sarpedon <f...@t...cy> napisał/a:
> [...]
    > oficjalnych serwerow linuxa. no ale ja sciagnalem z ed2k wiec nie wiem
    > czy mam legalny czy nie. ktos moglby jasno odpowiedziec bez klotni? :)

    Odpowiedzialem Ci do cholery jasno.
    Sam Linux jest bezplatny i legalny - jakkolwiek, moze byc zawarte
    oprogramowanie komercyjne, ktorego posiadanie juz legalne nie jest.