  • Data: 2006-04-01 18:27:25
    Temat: Re: likwidacja stanowiska pracy i rodzaj wypowiedzenia
    Od: "midmi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Każda zmiana warunków pracy i płacy musi być poprzedzona wypowiedzeniem
    > poprzednich. Pracownik może przyjąć lub nie. Rozwiązanie nastąpi z winy
    > zakładu.

    kiedy właśnie co człowiek to inna opinia :(
    Też mi się wydaje oczywiste, że nieprzyjęcie warunków zaproponowanych w
    aneksie do umowy o pracę skutkuje wypowiedzeniem tejże umowy z winy
    pracodawcy.
    Ale z drugiej strony pracodawca likwidując stanowisko pracy wykazał maksimum
    dobrej woli chcąc przyjąć pracownika w innym miejscu...
    Może ktoś by jeszcze się wypowiedział w tej sprawie i napisał swoją
    interpretację.

    z góry dziękuję, i chciałem zaznaczyć, że pomimo wesołej daty nie jest to
    post prima aprilisowy.
    Michał