    From: "TomekS" <t...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Date: Fri, 19 Jul 2002 11:19:46 +0200

    > I mozesz mi powiedziec, czemu zarzucasz kazdemu, kto skonczyl studia
    > licencjackie oszustwo?

    Czytaj uważnie. "Dziwne" metody nie oznaczają oszustw. Znam jednak kilka
    osób pobierających wykształcenie, które ma dać im licencjata, i poziom tego
    nauczania jest żenujący..... Dlatego uważam, że zdobywają to wykształcenie
    "dziwnymi" metodami.
    Pamiętam ilość wiedzy jaką wciskano w nas na studiach i to nie tak dawno
    (mam 30 lat). Ja kończyłem studia techniczne na podbudowie technikum
    el-mech. W ciągu jednego semestru przelecieliśmy ze szczegółami książkę
    zawierającą wiedzę z 4 lat szkoły średniej. Jakoś wszyscy to wchłonęli
    bezproblemowo. A dzisiejsze "szkoły średnie" i "wyższe uczelnie" wysyłają w
    świat ludzi "wykształconych inaczej", choć właściwie bez ich winy. Jakość
    ich wiedzy jest oględnie mówiąc ... niska.

    TomekS