  • Data: 2003-07-20 10:02:49
    Temat: Re: legalnosc sieci radiowych
    Od: Tomek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olgierd napisał:

    > Co do kompletu - nie chodzi przecież o to, że musi
    > być całość od jednego producenta, musi być dopuszczenie np. na antenę A +
    > accesspointa B.
    > Myślę, że obaj mamy rację, z tym, że Ty byłeś precyzyjniejszy ;)

    Hm, to jak jest? Aby spelnic wszystkie warunki ustawy powinenem zakupic
    gotowy zestaw wap + antena zewnetrzna z homologacja? Cy moge kupic u
    odzeilnych dostawcow: wapa z homologacja i u inengo antene rowniez z
    homologacja? (btw. czy ktos zna producentow anten posiadajaych homologacje?)

    Pozdrawiam,

    --
    Mi-Go

    "Szklanki i piękna dziewczyna zawsze są w niebezpieczeństwie." (Miquel
    Cervantes)