  • Data: 2003-07-20 09:42:32
    Temat: Re: legalnosc sieci radiowych
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wielce Czcigodny Leszek r...@p...pl-nospam popełnił następującą
    wiadomość M...@n...onet.pl:

    > Nieprawda, urzadzenia moga pracowac z moca do 100mW EIRP, poza tym
    > musza posiadac dokumenty dopuszczajace do obrotu jako komplet (tj.
    > razem z
    > antena). EIRP to wartosc teoretyczna ktorej sie nie mierzy 10m od
    > anteny, tylko liczy ze wzoru.

    Wiesz co, napisałem "max. 100 mW" więc nie wiem o co chodzi, chyba że o tę
    zastępczą izotropową moc promieniowania, ale dla mnie to jest zbyt bliskie
    bombie atomowej ;)) więc wolę się nie mieszać ;) Druga sprawa, że przepis
    wyraźnie mówi o "mocy promieniowania lub natężenia pola elektromagnetycznego
    w odległości 10 m" (cytuję za Aneksem nr 3 do rozporządzenia Ministra
    Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2002 r. w sprawie urządzeń radiowych
    nadawczych lub nadawczo-odbiorczych, które mogą być używane bez pozwolenia,
    Dz.U. Nr 128 poz 1162). Co do kompletu - nie chodzi przecież o to, że musi
    być całość od jednego producenta, musi być dopuszczenie np. na antenę A +
    accesspointa B.
    Myślę, że obaj mamy rację, z tym, że Ty byłeś precyzyjniejszy ;)

    --
    Olgierd