  • Data: 2013-08-26 19:39:00
    Temat: Re: legalność pobytu i zameldowanie
    Od: marek <marek@> szukaj wiadomości tego autora

    On 26.08.2013 19:31, witek wrote:

    > troche inaczej.
    > powinien potwierdzic stan faktyczny, bo inaczej skłamałby za co grożą
    > konskwencji.
    > natomiast nie ma bata, ktory by go przymusił do potwierdzenia
    > czegokolwiek na tak lub nie w sensownym czasie.

    Czy to oznacza, że właściciel nie musi się stawić na takie wezwanie
    urzędu? I co w sytuacji gdy nie zna stanu faktycznego bo np. nie zdążył
    go jeszcze stwierdzić?

    > podejrzewam, że chodzi o legalność w sensie włamał sie tam, albo
    > przetrzymuje skneblowanego wlasiciela w piwnicy.
    > Chodzi o to, czy zamieszkał w tym lokalu za zgodą własciciela.

    Czy oświadczenie braku zgody właściciela oraz potwierdzony odbiór
    wezwania do opuszczenia z wyznaczonym terminem wystawione przez
    właściciela + niedostosowanie się do niego oznacza, że osoba przebywa
    tam nielegalnie?

    marek