  • 1. Data: 2002-10-09 08:10:47
    Temat: lamanie ustaw i telefony
    Od: "Seren" <8...@y...com>

    1/ Kto sciga wykroczenia na roznych ustawach? Prokuratura?A jesli nie to
    kto?

    2/ Do mojej znajomej ciagle wydzwania jeden maniak. Wiadomo kto to jest. Sa
    nagrania. Co on lamie zachowujac sie w ten sposob?

  • 2. Data: 2002-10-09 14:01:10
    Temat: Re: lamanie ustaw i telefony
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > 1/ Kto sciga wykroczenia na roznych ustawach? Prokuratura?A jesli nie to
    > kto?
    Generalnie sciganiem wykroczen - zwlaszcza tych z Kodeksu Wykroczen, zajmuje
    sie Policja. Prokuratury, co do zasady, nie interesuja one /chyba ze wazny
    interes spoleczny tego by wymagal/.

    > 2/ Do mojej znajomej ciagle wydzwania jeden maniak. Wiadomo kto to jest.
    Sa
    > nagrania. Co on lamie zachowujac sie w ten sposob?

    No, jesli nie sa to telefony z pogrozkami, to powiedzialbym, ze art 107
    Kodeksu Wykroczeń:

    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd
    lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    Bedzie padac.... >>> http://pogoda.interia.pl/

  • 3. Data: 2002-10-09 16:30:46
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No, jesli nie sa to telefony z pogrozkami, to powiedzialbym, ze art 107
    > Kodeksu Wykroczeń:

    Lub przestępstwo z art. 190 § 1 kk.

  • 4. Data: 2002-10-09 17:34:17
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Lub przestępstwo z art. 190 § 1 kk.
    Ale napisalem, ze jesli NIE są to telefony z pogrozkami, to 107 KW. Bo jesli
    sa to tak jak napisales - chyba ze ktos np. grozi anihilacja telepatyczna
    albo cofnieciem w czasie.

    Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663

  • 5. Data: 2002-10-09 21:19:34
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale napisalem, ze jesli NIE są to telefony z pogrozkami, to 107 KW.

    Przepraszam - niedokładnie przeczytałem Twój post.
    Całkowita racja.

  • 6. Data: 2002-10-10 12:13:54
    Od: "Seren" <8...@y...com>

    "Sebastian D-D"
> [...]
    > lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze

    Gdzie zlozyc zawiadomenie o tym wykroczeniu - na Prokurature, Policje?