  • 1. Data: 2002-10-09 06:51:36
    Temat: Wywieszanie nazwisk w spółdzielni
    Od: "laik523" <l...@w...pl>

    Czy Rada Nadzorcza Spółdzielni naruszyła prawo gdy wywiesiła w klatkach
    schodowych nazwiska i imiona lokatorów, którzy zalegają z kilkoma czynszami
    (oraz zaległe kwoty) i pomimo pisemnego ostrzeżenia o tym nie zapłacili ?

  • 2. Data: 2002-10-10 08:08:21
    Temat: Re: Wywieszanie nazwisk w spółdzielni
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    czynszami
    > (oraz zaległe kwoty) i pomimo pisemnego ostrzeżenia o tym nie zapłacili ?

    NIe jestem prawnikiem ale jak u mnie kiedys na studiach wywiesili informacje
    przed dziekanatem liste ludzi ktorzy dostali stypendium socjalne z dochodem
    jaki przedtsawili to byla afera na cala uczelnie ...

    AndY