  • 1. Data: 2006-04-27 18:14:33
    Temat: który us?
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Banalne pytanie, ale zupełnie nie jestem w temacie:
    Czy można składać pity w US innego miasta niż jest się zameldowanym?

    ps. Tak wiem, że trochę za późno zacząłem o tym myśleć...

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-04-27 18:28:21
    Temat: Re: który us?
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy można składać pity w US innego miasta niż jest się zameldowanym?

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-04-27 18:43:33
    Od: "Mich" <m...@w...totezwywal.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy można składać pity w US innego miasta niż jest się zameldowanym?
    >

    > ps. Tak wiem, że trochę za późno zacząłem o tym myśleć...

    tak, zgłaszasz na NIP-1 aktualne miejsce zamieszkania - US nie interesuje
    gdzie jestes zameldowany,
    Mich

  • 4. Data: 2006-04-27 20:34:02
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > tak, zgłaszasz na NIP-1 aktualne miejsce zamieszkania - US nie interesuje
    > gdzie jestes zameldowany,

    Od kiedy i na jakiej podstawie? Bo mój US interesuje i to nawet mocno...

    Szymon

  • 5. Data: 2006-04-28 13:02:44
    Od: "Mich" <m...@w...totezwywal.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy i na jakiej podstawie? Bo mój US interesuje i to nawet mocno...
    >
    > Szymon

    patrz - ustawa o podatku doch. od os.fiz - nie znajdziesz ani jednego słowa
    o miejscu zameldowania, ale za to jest o zamieszkania
    Mich

  • 6. Data: 2006-04-28 13:16:10
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Mich" <m...@w...totezwywal.pl> writes:

    > patrz - ustawa o podatku doch. od os.fiz - nie znajdziesz ani jednego słowa
    > o miejscu zameldowania, ale za to jest o zamieszkania

    A miejsce zamieszkania to co to?
    Z tego co mówi wikipedia to jest to po prostu nazwa miejscowości, ale której?

    Miejsca zameldowania, tymczasowego zameldowania, adresu korespondencyjnego
    czy jeszcze cos innego?

    --
    jimmij

  • 7. Data: 2006-04-28 20:29:39
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    jimmij napisał(a):

    > Banalne pytanie, ale zupełnie nie jestem w temacie:
    > Czy można składać pity w US innego miasta niż jest się zameldowanym?

    PIT sklada sie w US wlasciwym dla miejsca zamieszkania na dzien 31
    grudnia w roku za ktory sklada sie PIT.

    Jacek

  • 8. Data: 2006-04-28 20:30:21
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    jimmij napisał(a):

    > A miejsce zamieszkania to co to?
    > Z tego co mówi wikipedia to jest to po prostu nazwa miejscowości, ale której?

    Miejsce zamieszkania to miejsce w ktorym mieszkasz.

    Jacek