    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: kto zorganizuje wybory, pójdzie do paki
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 31 Mar 2020 15:57:09 +0200

    Dnia Tue, 31 Mar 2020 15:20:26 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > PIS wygra dlatego, że głosowali na niego tylko idioci ;-)

    Odnoszę wrażenie, że to nic nowego, bo tak już było jesienią 2019.

    Łże-elity, uosabiane tym razem przez Zolla, dalej są w totalnej opozycji do
    majowego terminu wyborów. Kto se wykupi prenumeratę może poczytać:
    https://wyborcza.pl/7,82983,25832744,prof-zoll.html#
    S.main_topic-K.C-B.3-L.1.maly

    "Dorota Wysocka-Schnepf: Komu konkretnie, panie profesorze, może grozić
    odpowiedzialność karna w takiej sytuacji?

    - W pierwszej kolejności jest to odpowiedzialność rządu. Premier jest
    osobą, która naraża się na poważne konsekwencje prawne, ale myślę, że
    przede wszystkim autor tego pomysłu. Nie trzeba bardzo się wysilać, żeby
    wskazać pomysłodawcę. Ja go wyraźnie wymienię, bardzo niedawno powiedział
    właśnie to, co pani przytoczyła - że to są bardzo łatwe sprawy, bo do osób
    będących w kwarantannie można przyjść z urnami i będą wybory
    przeprowadzone. To naprawdę jest podstawa do bardzo surowego ukarania
    takiej osoby. I myślę, że jeżeli doszłoby do wyborów, to wcześniej czy
    później te osoby zostaną pociągnięte do odpowiedzialności.

    Dorota Wysocka-Schnepf: Powiedzmy sobie wprost: mówimy teraz o Jarosławie
    Kaczyńskim. A rzecznik stowarzyszenia Themis powiedział, że ukarani mogą
    być także politycy, którzy w swoich wypowiedziach wskazują na organizację
    wyborów w maju, bo jest to podżeganie do popełnienia przestępstwa.

    - Myślę, że bardzo często się spotykamy z takimi wypowiedziami. Oglądałem
    też pana ministra Muchę, którego wypowiedzi można jednoznacznie uznać za
    podżeganie do przeprowadzenia wyborów."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek