  • Data: 2020-04-06 07:50:43
    Temat: Re: kto zorganizuje wybory, pójdzie do paki
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-04-2020 o 14:58, g...@g...com pisze:

    > Kiedyś platforma chciała wprowadzić głosowanie korespondencyjne
    > i pis był przeciwny, teraz pis chce wprowadzić i opozycja jest przeciwna.

    Nie wiem, czy jest przeciwna. Ogólnie głosowanie korespondencyjne już
    było, nawet sam korzystałem z tego (akurat w trakcie referendum
    wyjeżdżałem z kraju). Są jednak 2 problemy sprowadzające się do jednego
    - terminy:

    1) zmiany w ordynacji powinny być wprowadzone najpóźniej 6 miesięcy
    przed głosowaniem
    2) w miesiąc takiego głosowania nie przyggotuje się prawidłowo.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl