  • Data: 2020-04-06 15:51:18
    Temat: Re: kto zorganizuje wybory, pójdzie do paki
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-06 o 15:27, n...@t...net.pl pisze:

    > Jak ktoś oglądał serial "Podręczna" to wie o co chodzi.
    > Ja osobiście oglądałem tylko małą cześć jednego odcinka,
    > ten, w którym bohaterka rozmawiała z kobietą z delegacji obcego państwa.
    >
    > Serial jest o życiu bohaterki żyjącej w państwie, który jest bankrutem
    > Jest też drugie, bardzo bogate państwo, w którym wszystkie kobiety przestały
    > rodzić dzieci, co też skutkuje jego naturalną zagładą.
    >
    > Państwo bohaterki wprowadziło zarządzanie przy pomocy nakazów i zakazów
    > religijnych. Wszyscy w koło wiedzą, że to pic (bo to państwo z przyszłości),
> [...]

    Nie wart. Ja polecam książkę.
    "Opowieść podręcznej (ang. The Handmaid's Tale) - powieść kanadyjskiej
    pisarki Margaret Atwood wydana w 1985 w Toronto w wydawnictwie
    ,,McClelland & Stewart"[1]. Polskie wydanie ukazało się w 1992 r.
    w serii Klub Interesującej Książki Państwowego Instytutu Wydawniczego
    w tłumaczeniu Zofii Uhrynowskiej-Hanasz".
    Dla analfabetów nakręcono w 1990r film.
    Serial z 2017 to już kompletny odjazd i zdecydowanie nie polecam.