    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Thu, 9 Aug 2012 06:13:50 +0000 (UTC)

    Dnia 08.08.2012 Ajgor <n...@...pl> napisał/a:

    > Po za tym zarzuciles mi tu wiele klamstw. Czyzbys byl fanatykiem linuksa? :)
    > Slepie powtarzanie "klamstwo klamstwo klamstwo" na to wskazuje.

    Nazwanie kłamstwa kłamstwem nie czyni nikogo fanatykiem Linuksa.

    > No i nie odniosles sie do tego, co napisalem o Holandii. To byly szeroko
    > znane FAKTY. Jak myslisz. Dlaczego Holendrzy uciekli
    > od linuksa? Za dobry byl? Czy moze okazalo sie, ze OpenOffice nie dorasta
    > Office'owi do piet?

    Nie znam sprawy, ale zapewne dlatego, że było za drogo (jak nie wiadomo,
    o co chodzi, to chodzi o pieniądze). System operacyjny endpointów to akurat
    najmniejszy element kosztu całego systemu informatycznego
    (zwłaszcza, że wskutek monopolu dostaniesz Windows z praktycznie każdym
    nowym komputerem, praktycznie darmo). Dodaj do tego koszt wdrożenia
    tudzież stworzenia/przeportowania potrzebnych aplikacji.

    I nie, nie namawiam, by w policji wdrażać Linuksa. Wolałbym uproszczenie
    przepisów :-)
    Choć można by się zastanowić, czy nie rozważyć wdrożenie w policji
    pracy terminalowej na przykład.

    Ale najprościej przynieść na własnym pendrive/poprosić o ściągnięcie
    mplayera/vlc z kompletem kodeków. Nawet instalować nie trzeba.

    A waść chrzanisz od rzeczy, zwłaszcza obwiniając system operacyjny
    o jakość tworzonych nań wybranych programów. Pod Windows to dopiero
    jest stado szajsu (co wynika zwyczajnie z faktu, że dla Win tworzone
    jest gross oprogramowania), najczęściej jeszcze za spore pieniądze...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.