    From: "Adam Puzio" <p...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto napisze skarge do TK
    Date: Thu, 13 Oct 2005 23:16:47 +0200

    CZy to znaczy, że nie mam prawa dowiedzieć się na jakiej podstawie sąd wydał
    postanowienie i nigdy nie dowiem się jakie było uzasadnienie?

    Jakbym chiał się poskarżyć do TK na postanowienie to nawet nie wiem na
    podstawie jakiego art. sąd naruszył moje prawo do nieruchomosci.
    Skarb Państwa się wpisał, jako właściciel bez zapłaty należnego
    odszkodowania za nieruchomość.
    Czy tak można?

    Użytkownik "roburkov" <r...@g...ciach.pl> napisał w wiadomości
    roburkov pisze:

    > Adam pisze:
    [..]
    > Strzelam, że był to art. 626^3 kpc przy założeniu, że sąd źle zrozumiał
    Twój
    > wniosek. Piszesz o wznowieniu postępowania, tymczasem jest to zupełnie
    inna
    > instytucja niż podjęcie zawieszonego postępowania. Za moją interpretacją
    > przemawia to, że rzeczone postanowienie jest zdaniem sądu niezaskarżalne,
    > więc najprawdopodobniej nie jest orzeczeniem, o którym mowa w art. 394
    par.
    > 1 pkt 6 kpc.

    Składam samokrytykę. Oczywiście nie wczytałem się w treść postu autora
    wątku. Odwołuję swoje rozważania o wznowieniu postępowania. Zażalenie nie
    przysługuje z innego powodu - postanowienie o odmowie podjęcia zawieszonego
    postępowania wydał sąd II instancji i dlatego nie mieści się w katalogu art.
    394.

    Cała reszta jak najbardziej aktualna.

    --
    Pozdrowienia,