  • Data: 2005-10-15 21:49:09
    Temat: Re: kto napisze skarge do TK
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 15 Oct 2005 09:15:03 +0200, *kam* <news:diqa16$jii$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > świetna rada
    > masz pojęcie o czym piszesz?

    Mam, bo już to "przechodziłam".
    Nie dostał w łapę "paru zł", to nawet mnie nie powiadomił, że sprawa się
    odbędzie już w innym sądzie (przenieśli ten Wydział). On dostał od sądu
    informację, a mnie o tym nie zawiadomił. Potem musiałam jechać taksówką do
    tego sądu, w którym już zaczęła się rozprawa, a ten pacan już siedział na
    sali.
    Niech szlag trafi wszystkich adwokatów z urzędu, bo człowiek (czyli ja, Ty)
    potrafi sam/a lepiej zadbać o swoje sprawy.

    --
    Kaja