  • Data: 2012-04-11 09:27:34
    Temat: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 9 Kwi, 14:47, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    > A widać na tym nagraniu cokolwiek wartościowego? Jeżeli tak,
    > zaproponuj gościowi materiał za symboliczną stówkę, Twoim klientem i
    > tak już nie zostanie a zawsze może narobić złego pijaru ;)

    A dlaczego nie zostanie? A moze wlasnie sie przekona dzieki temu, i wroci?
    A na marginesie - jak by mi sie na monitoringu nagralo jakies przestepstwo
    (na przyklad kradziez),
    to nie czkal bym, az klient do mnie przyjdzie. Sam bym z tym poszedl na
    policje.
    Walka z gowniarzami obrabiajacymi samochody jest wazniejsza, niz obrazanie
    sie na klienta za to, ze sobie poszedl.