eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokto moze żądać nagrania z monitoringu.. › Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Date: Wed, 11 Apr 2012 09:27:34 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 18
    Message-ID: <jm3bne$qsu$1@news.dialog.net.pl>
    References: <jlulqe$bjn$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-10-125-212.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1334129198 27550 78.10.125.212 (11 Apr 2012 07:26:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 07:26:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 120410-2, 2012-04-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 120410-2, 2012-04-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701575
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    news:e4e6fa31-2be9-4df4-b2cb-67dab8fef870@v1g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 9 Kwi, 14:47, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    > A widać na tym nagraniu cokolwiek wartościowego? Jeżeli tak,
    > zaproponuj gościowi materiał za symboliczną stówkę, Twoim klientem i
    > tak już nie zostanie a zawsze może narobić złego pijaru ;)

    A dlaczego nie zostanie? A moze wlasnie sie przekona dzieki temu, i wroci?
    A na marginesie - jak by mi sie na monitoringu nagralo jakies przestepstwo
    (na przyklad kradziez),
    to nie czkal bym, az klient do mnie przyjdzie. Sam bym z tym poszedl na
    policje.
    Walka z gowniarzami obrabiajacymi samochody jest wazniejsza, niz obrazanie
    sie na klienta za to, ze sobie poszedl.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1