  • Data: 2012-04-11 09:20:19
    Temat: Re: kto moze żądać nagrania z monitoringu..
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jlvb3s$h1m$6@inews.gazeta.pl...

    > a widzisz w tym jakis problem?

    Oczywiscie, ze moze byc problem. Kuzyn zomy mieszka w Poznaniu. Ale ma jeden
    pensjonat nad morzem, a drugi w gorach. W obu ma chyba monitoring. W sezonie
    letnim siedzi w tym nad morzem (bo tam ma turystow), a w sezonie zimowym w
    tym w gorach. Zalozmy, ze w lecie jest nad morzem, a okradna ten w gorach.
    Ma ze 700 kilometrow. Wtedy to juz moze byc problem. Tym bardziej, ze moze
    byc tak, ze wezwania do udostepnienia beda przychodzic na przyklad pod adres
    pensjonatu ktory zostal okradziony.