  • 1. Data: 2004-12-15 16:01:59
    Temat: Re: kto i w jakiej czesci odpowiada za dlugi na miszkaniu komunalnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004, Grzegorz Bylica wrote:

    >+ kto i w jakiej czesci odpowiada za dlugi na miszkaniu komunalnym, czy
    >+ glowny najemca w calosci odpowiada za dlugi czy osoba zameldowana ktora
    >+ jest tylko zameldowana w tym mieszkaniu rowniez odpowiada za dlugi czyli
    >+ nieplacony gaz prad i czynsz?

    ++++ Kodeks Cywilny ++++
    Art. 688 (1). § 1. Za zapłatę czynszu i innych należnych opłat
    odpowiadają solidarnie z najemcą stale zamieszkujące z nim osoby
    pełnoletnie.
    § 2. Odpowiedzialność osób, o których mowa w § 1, ogranicza się
    do wysokości czynszu i innych opłat należnych za okres ich
    stałego zamieszkiwania.
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2004-12-15 16:41:35
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wypocił(a):
> [...]
    > § 2. Odpowiedzialność osób, o których mowa w § 1, ogranicza się
    > do wysokości czynszu i innych opłat należnych za okres ich

    a co w przypadku gdy współlokatorzy przelewają pieniądze na konto najemcy a
    ten mimo wszystko nie płaci czynszu i innych należnych opłat?

    pozdrawiam
    nome

  • 4. Data: 2004-12-15 17:47:20
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "nome"

    > a co w przypadku gdy współlokatorzy przelewają pieniądze na konto najemcy
    > ten mimo wszystko nie płaci czynszu i innych należnych opłat?

    Mają regres do najemcy.

    Pzdr.

    Marek

  • 5. Data: 2004-12-15 17:48:41
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bylica"

    >A jezeli ja tam nie mieszkam tylko jestem zameldowany

    Jak nie mieszkasz, to nie powinieneś być tam zameldowany. Chyba, że słuchasz
    się rad, że obowiązek meldunkowy to fikcja. :-)

    Pzdr.

    Marek

  • 6. Data: 2004-12-15 17:55:25
    Od: Grzegorz Bylica <b...@o...pl>

    A jezeli ja tam nie mieszkam tylko jestem zameldowany

  • 7. Data: 2004-12-15 19:08:43
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Jak nie mieszkasz, to nie powinieneś być tam zameldowany. Chyba, że
    > słuchasz się rad, że obowiązek meldunkowy to fikcja. :-)

    Wlasnie przypadek autora posta(ktory de facto jest zjawiskiem masowym)
    wybitnie obrazuje ze meldunek w Polsce to fikcja...

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2004-12-15 19:16:57
    Od: Grzegorz Bylica <b...@o...pl>

    Mimo wszystko Dzieki za informacje :)

  • 9. Data: 2004-12-15 20:39:37
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Mithos"

    > Wlasnie przypadek autora posta(ktory de facto jest zjawiskiem masowym)
    > wybitnie obrazuje ze meldunek w Polsce to fikcja...

    Gdyby był zameldowany tam gdzie mieszka, nie odpowiadałby solidarnie za
    czynsz.
    Fikcja bo ludzie się nie meldują, a ile by kłopotów by mieli mniej.

    Pzdr.

    Marek