  • Data: 2009-06-30 19:58:44
    Temat: Re: ksiega wieczysta - i zniknal budynek
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedz.

    Doprecyzowujac, ksiega zostala przeniesiona z jednego sadu do drugiego i w
    obu jest w wersji papierowej (wypic byl za 6 zl a nie za 30 zl). Przy
    przeniesieniu zmienil sie nr ksiegi.

    W "starej" ksiedze pisalo o owym budynku, a dokladniej chodzi o garaz.
    Zostalo to jak sadze wpisane na podstawie aktu notarialnego zakupu.

    W "nowej" ow zapis znikl. Czy mam rozumiec, ze jest to prawidlowe?

    Jakos nie usmiecha mi sie skladanie ponownego wniosku i placenie 60 zl, a
    boje sie, ze kupujacy moze sie "czepiac" przy transakcji.